Langattomien ohjaimien sammuilu?
+2
salamipitza
tonsku
6 posters
Page 1 of 1
Langattomien ohjaimien sammuilu?
Mulla on 2kpl langattomia ohjaimia ja välillä ne sammuilee vaikka virtaa on. Mikähän mahtaa olla avuksi?
tonsku- Aloittelija
- Viestien lukumäärä : 2
Re: Langattomien ohjaimien sammuilu?
Onko ne vanhojakin vai Oletko tiputellut niitä paljon?tonsku wrote:Mulla on 2kpl langattomia ohjaimia ja välillä ne sammuilee vaikka virtaa on. Mikähän mahtaa olla avuksi?
Itse minulla vilkuttaa ja sammuilee usein, mut vaihdan ain paristot:DD
salamipitza- Kokenut
- Viestien lukumäärä : 6
salamipitza wrote:Onko ne vanhojakin vai Oletko tiputellut niitä paljon?tonsku wrote:Mulla on 2kpl langattomia ohjaimia ja välillä ne sammuilee vaikka virtaa on. Mikähän mahtaa olla avuksi?
Itse minulla vilkuttaa ja sammuilee usein, mut vaihdan ain paristot:DD
Ei ne oo ku jotai 3kk vanhoja ja en oo tiputellu niitä.
tonsku- Aloittelija
- Viestien lukumäärä : 2
Älä osta niitä kaupan halvimpia pattereita. Ostat suoraan ladattavat paristot. Itseltä löytyy kahta eri merkkistä ladattavaa. Panasonicit 2100mAh ja Sanyo 2000mAh. Panat taisi maksaa kolme-neljä vuotta sitten jonku 25-30e sisältäen laturin ja sanyot ostin vuos sitten, maksoivat 20e verkkokauppa.comissa.
Tein kerran testin. Ostin kalleimmat paristot mitä löysin, taisivat olla jotkin duracellit ja eikun ohjaimeen kiinni ja pelaamaan. Patterit loppuivat kun tuli pelattua vajaat 12h. Ladattavat paristot latasin viimeksi kuukausi sitten, toissa päivänä piti vaihdella vasta täydet paristot tilalle. Siitä laskee, että joka päivä pelaa kuitenkin vähintään 2h ja enintään 4-5h
Tein kerran testin. Ostin kalleimmat paristot mitä löysin, taisivat olla jotkin duracellit ja eikun ohjaimeen kiinni ja pelaamaan. Patterit loppuivat kun tuli pelattua vajaat 12h. Ladattavat paristot latasin viimeksi kuukausi sitten, toissa päivänä piti vaihdella vasta täydet paristot tilalle. Siitä laskee, että joka päivä pelaa kuitenkin vähintään 2h ja enintään 4-5h
Matti H- Valvoja
- Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 34
ite olen ostanu ohjaimeen akun, jolloin voi ladata vaikka pelatessaan ja akku kestää ohjeen mukaan 36h.
blackopssucks- Järjestäjä
- Viestien lukumäärä : 36
blackopssucks wrote:ite olen ostanu ohjaimeen akun, jolloin voi ladata vaikka pelatessaan ja akku kestää ohjeen mukaan 36h.
Ittekkin olen ajatellu ostaa akun, mun ei ole viellä kerjennyt
Perskeles, mulla on tuo mikkisoftan oma akku ohjaimeen ja silti loppuu akku jossain 10h paikkeilla..
eikka-57- Pelaaja
- Viestien lukumäärä : 18
Page 1 of 1